doowop

Du är vad du äter

Publicerad 2012-05-31 20:18:09 i Okategoriserad,

Hej hopp! Trött tjej här, har varit småkaos på jobbet hela dagen, men mest för mig som arbetsledare eftersom det är jag som ska rodda ihop allt. Hade medarbetarsamtal med Sofia idag och det var skönt att få lätta hjärtat lite :) Sebastian jobbar dag med och jag är riktigt trött. Har precis krupit ner i soffan framför Du är vad du äter, så himla skönt att få lägga upp mina svullna fötter lite! Haha, kärringvarning på den...

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-06-01 09:29:29

Dags för stödstumpor:p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela