doowop

Plugg, plugg och mer plugg

Publicerad 2013-01-31 09:44:31 i Okategoriserad,

 
Godmorgon människor :) Har varit vaken och på gång i flera timmar redan, söker sommarjobb och pluggar famakologi, svarar på mail - full rulle som vanligt. Ska fortsätta greja lite här hemma en stund innan jag ska skjutsa mormor och gå lite ärenden. Eftermiddagen ska ägnas åt filmtittande och avkoppling. Jag behöver det i vardagen, planera in några timmar då och då där jag liksom "tvingar" mig själv att inte göra någonting och inte heller tänka på vad jag ska göra "senare". Det är viktigt att ta hand om sig själv ♥
 

Kommentarer

Postat av: Sebbe

Publicerad 2013-01-31 10:01:03

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela