doowop

9 & 11

Publicerad 2014-08-31 00:36:06 i Vardagligt,

Har dansat 6 timmar idag med bara en snabb lunchpaus emellan, så jäkla kul!!! Vi körde till ett par låtar ur Burlesque idag och sablar vilet ös det blir! Endorfinerna fullkomligen sprutade ur öronen efteråt, så mycket svett, så mycket mjölksyra och så mycket skratt! ♥ Efter det blev det en übersnabb dusch innan vi åkte på kalas för att fira dessa (↑) älskade ungar. Kan inte fatta att de blivit så stora! Minns det fortfarande som igår (julafton 2002) då jag och mina syskon fick ett enormt paket av farbror med fru. Vi slet och rev och varje gång vi fått upp ett paket låg där ett nytt, lite, lite mindre. Tills slut var det bara en vackert inslagen tändsticksask kvar. Där i låg det en lapp med tre små ord: en liten kusin! För elva år sedan föddes min första kusin och sedan dess har jag fått fyra till. Fyra makalösa ungar. Jag kan inte med ord beskriva kärleken jag känner till alla mina underbara "små" kusiner, en helt magisk känsla. Kärlek ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela