doowop

Rose gold love

Publicerad 2014-12-29 12:49:21 i Mode,

Är så himla nöjd med mina fina smycken från Edblads! Råkade på halsbandet när vi skulle köpa julklapp till mamma och föll direkt! Nu när vi var i Stockholm gick jag och suktade när min älskade mamma köpte det till mig! Hur gullig är hon inte?! ♥ Köpte en matchande ring till och åååh vad fina de är!! 
 
Nu ska vi snart till AMTS förråd och röja lite. Har en del saker att fixa med i eftermiddag och ikväll gäller det att komma i säng i tid för i morgon väntar jobb igen! Pengarna ska ju in! Ha en fin måndag alla :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela