doowop

Så oskyldigt blå

Publicerad 2014-07-27 00:30:11 i Vardagligt,

Här slänger jag upp lite bilder från när vi var ute på sjön igår! Denna dagen har bjudit på ett riktigt köttigt pass på gymmet som lär kännas i benen i morgon. Tog ett spontandopp och laddade upp en rejäl brunch efteråt med surdegsbröd, ägg och massa frukt som avnjöts i goda vänners lag i skuggan under ett parasoll. Lagom till himlen öppnade sig och blixtrarna dansade över skyn satte jag mig på pendeln till Göteborg för att träffa fina Sara. Strosade i butiker en stund vilket resulterade i en del fina och användbara inköp. Drack kaffe och åt en fantastiskt god kola- & pecannötspaj på Waynes Coffee innan jag åkte hem. Har grillat nere hos Johan under kvällen och har nu landat hemma i soffan, trött men nöjd! Hej härliga semestertider!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela