doowop

Dagen efter kvällen före

Publicerad 2014-06-29 16:55:27 i Okategoriserad,

Igår kväll firade vi åter att pappa fyllt 50 år, denna gången med alla hans vänner. Stod hemma i köket och bakade tårtor hela dagen, fixade massor med festen, drack vin, åt god mat, dansade, diskade, städade och dansade lite till. När jag kom hem strax efter fyra i morse satte jag mig med ett stort glas mjölk framför TV:n och kollade på Extreme truckers (eller vad det nu heter). Tuggade i mig en stor bit kladdkaka medan Vilda och Sebastian stensomnade bredvid mig. Halv fem trillade jag i säng och det var verkligen längesedan jag var hemma så sent efter en fest! Det blev en riktigt lyckad kväll och det verkade som att huvudpersonen hade väldigt roligt, det var det viktigaste! Nu ligger vi som två vrak i soffan med varsin pizza i magen. Ambitionerna för denna dag är inte speciellt höga. Helt underbart faktiskt!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela