doowop

Efterlängtat

Publicerad 2014-11-27 22:06:58 i Vardagligt,

Det råkade bli en riktigt fet sovmorgon idag, har handlat, städat lite och pysslat lite hemma. När Sebbe kom hem lagade han en riktigt god middag bestående av potatisbakelser med emmentalerost och fläskfilé tillagad i ugn med grädde, soya, paprika och smörstekta champinjoner bland annat. Underbart gott! Vi har kollat på film, promenerat med Vilda och sett på The big bang theory medan vi mumsat godis. Har lite fredagsfeeling eftersom det är en av få lediga kvällar för mig denna veckan. Men det gör inget när jag ändå ska jobba hela helgen, mer fredagsfeeling åt folket! Men framförallt, mer egentid med älsklingen! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela