doowop

Happy, happy, happy

Publicerad 2014-10-23 19:15:28 i Vardagligt,

Fick så mycket energi av mina goa kollegor på jobbet idag! Arbetsdagen startade lugnt så att vi fick äta frukost allihopa tillsammans för första gången på länge. Pratade och skrattade mängder. Så viktigt att kunna skratta på jobbet med! Nu ska jag lyfta mitt trötta och något slitna arsle ur soffan och ta en kort, lugn joggingtur för att norpa åt mig lite endorfiner. Sen blir det tända ljus och te under en filt i soffan.   

Kommentarer

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-10-24 23:44:06

så fin!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Johanna E

Postat av: Linda

Publicerad 2014-10-27 19:42:38

vacker !:D

Svar: Oj! Tack så jättemycket! :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela