doowop

Vad som betyder något

Publicerad 2015-04-28 21:08:33 i Foto - Porträtt, Vardagligt,

Min fina lillebror som jag stötte på lite spontant häromdagen ♥ Saknar min familj och umgås gärna med vänner och bekanta just nu, vet inte vad det är men för tillfället vill jag omge mig med människor nästan hela tiden. Är en liten ensamvarg som verkligen vet hur man njuter av egentid egentligen men flödet går likt allt annat i livet upp och ner. Ikväll myser Sebbe och jag i soffan framför The big bang theory och äter pizza (igen - ja). Skäms lite, liiite... Haha! Ser fram mot att krypa ner inte röra mig ur fläcken mer idag!
 
 

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2015-04-28 23:11:34

det går så mycket i perioder det där ju hur mycket man vill umgås.. gillar dock de sociala perioderna mest. haha!

Svar: Jag gillar med de sociala perioderna men sen kommer det en period när jag verkligen älskar att vara ensam, helt ensam, haha! Är otroligt social egentligen men kan verkligen, verkligen njuta av att vara ensam med :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela