doowop

Hats

Publicerad 2015-08-30 10:26:29 i Vardagligt,

Några få bilder från kvällen igår. Lite svårt att plocka fram kameran när man sitter och skalar kräftor, haha! Hur jag såg ut få ni se senare om ni inte sett det på Instagram redan (@johannamaer heter jag där). Vilda väckte mig alldeles för tidigt idag med så nu sitter jag här och kollar på Nyhetsmorgon i lugn och ro. Sebastian sover fortfarande men nu ska jag steka pannkakor till frukost, koka kaffe och väcka honom. Helgfrukost får vara lite extra lyxigt och ätas lite för sent, eller hur? ;-)
 

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2015-08-30 17:08:53

åh vad härligt ni verkar haft det, men ja lite kladdigt att fingra på kameran kanske ;) haha

Svar: Riktigt härligt! :) Ja, kräftsaft på alla knapparna känns sådär :P
Johanna E

Postat av: Angus

Publicerad 2015-08-30 20:30:57

härligt! åh cooola vänner du har! :)

Svar: Haha! Det är främst födelsedagsbarnets vänner men lärde ju känna några till under kvällen ;) Haha! :) Alltid maskerad hos Julia dock, väldigt roligt! :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela