doowop

O'hoy!

Publicerad 2015-08-31 10:21:09 i Foto - Självporträtt,

Såhär såg jag ut i min hatt på kräftskive-/maskerad-/25-årskalaset härom kvällen. Hittade en riktgit fin kaptenshatt i förrådet! Måndag och jag har inte den minsta lust att gå till jobbet idag men det är bara ett par dagars jobb som väntar innan det blir lite ledigt igen, fördelen med att jobba skift ;-) Sitter i soffan och borde träna, borde förbereda mig själv för uppgifter som väntar senare i veckan, borde gå en långpromenad med hunden,  borde städa i lägenheten. Känner mig lite håglös, tror det är vädret. Får ångest bara av att tänka på den långa hösten som väntar med allt sitt förbannade mörker! Har liksom känt av det bara för att det blivit mulet och regnigt igen, hur ska det inte bli sen? Vet att vi är fler som känner såhär, någon som har några tips för att slippa den värsta svackan? :-)
 

Kommentarer

Postat av: Katte

Publicerad 2015-08-31 10:40:18

Vidarebefordra dessa tips, tack! Jisses vad osugen jag är på höst o regn rusk just nu..

Svar: Eller hur! Två veckor av regn och all min arbetslust har försvunnit, hua!!
Johanna E

Postat av: ISA

Publicerad 2015-09-01 19:24:35

meh snygge där! najs läppstift också! försöker se allt mysigt med regn och rusk.. hehe, går sådär men måste vända mina tankar :O

Svar: Tack så mycket!! Ja, det är mysigt och ganska kravlöst men såååå energidränerande!! Haha! :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela