doowop

That very important morning cup

Publicerad 2015-08-12 09:48:45 i Okategoriserad,

Godmorgon på er! Sovit gott? Jag har sovit som en stock och hade lite svårt att komma upp imorse, snoozade en bra stund men nu sitter jag mätt framför Nyhetsmorgon med morgonkaffet. Oh so very important! När jag var på Mallorca drack jag inte ens 2 koppar kaffe på hela veckan (för att de inte har ordentligt kaffe där) och jag hade huvudvärk varenda dag, snacka om att vara beroende! Har faktiskt försökt dra ner lite grann nu under semestern, 2 koppar om dagen får räcka. Nu gäller det bara att hålla rutinen uppe när det är dags att börja jobba, lättare sagt än gjort men I'll give it at try :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela