doowop

Snow is glistenin

Publicerad 2015-12-29 10:39:37 i Vardagligt,

Så underbart att vi åtminstone har fått lite snö i vinter! Jag hoppas ju förstås på mer men vi får se vad vädergudarna har för planer framöver. När jag vaknade i morse hade solen precis kämpat sig över trädtopparna så jag och Vilda tog en promenad före frukost. Så härligt att få lite dagsljus innan det är dags att gå till jobbet! Men först ska jag ta en fika med min älskade Karin som är hemma från Malmö några dagar. Woohoo! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela