doowop

Lunch at Delideli

Publicerad 2015-02-25 12:21:24 i Vardagligt,

Ja, det regnar och blåser ute så mitt hår flyger överallt! Detta får duga helt enkelt! Ledig förmiddag, har gått lite ärenden, fotat, gått en sväng med lilla Vildgjuret, betalt räkningar och druckit kaffe. Nu ska jag gå till Delideli och äta lunch med min fina mamma innan det vankas jobb hela kvällen lång! Har lite måndagskänsla i kroppen så höll på att önska er alla "trevlig start på arbetsveckan", haha! Ha en fortsatt fin Lill-Lördag säger jag istället! =)
 

Kommentarer

Postat av: Katte

Publicerad 2015-02-25 14:53:46

Fin du är! :)

Svar: Haha, tack goding! :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela