doowop

As grey as ever

Publicerad 2015-01-27 15:52:45 i Foto - Natur,

Idag är min lediga dag och det skulle ha blivit strålande sol så jag skulle har åkt till skogen där jag skulle ha tagit en riktigt lång promenad med kameran och vovven. Men jag är inte bitter! Sprang på finaste Linnea och Åsa på stan och följde med dom på en spontanlunch på Schillerska. Åt deras fantastiskt goda Cesarsallad för första gången och av superlativet här innan så kanske ni kan ana att det lär bli fler gånger, mums! Nu ska jag hämta Sebbe för att åka till hans morföräldrar och dricka kaffe en stund innan jag ska till massören. En riktigt fin dag trots att solen lyser med sin frånvaro! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela