doowop

Destination: Mallorca

Publicerad 2015-07-28 09:14:00 i Okategoriserad,

Då var det dags för en veckas semester på vackra Mallorca med min ömma moder. Sist jag var utomlands var sommaren 2011 på Rhodos tillsammans med mamma och mormor. Fina minnen att bära med sig ♥
 
Anyway, planet gick aptidigt så detta inlägg är tidsinställt eftersom jag antar att ingen vettig människa är uppe och läser bloggar klockan 03.30 på natten... Det kommer dyka upp material med jämna mellanrum här som vanligt under veckan så välkomna in =)
 

Kommentarer

Postat av: Katte

Publicerad 2015-07-28 11:17:11

Jo, jag läser bloggar då.. :) bästa tidsfördrivet ju!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela