doowop

I was born this way

Publicerad 2015-07-31 09:20:00 i Foto - Självporträtt,

Me by Sebastian. Lämnade över kameran till sambon min en stund, tagna på ängen hos pappa för någon vecka sedan. Rufsigt hår och inget smink. Symboliserar rätt bra hur det känns här nere, avslappnat och fridfullt. Underbart att varva ner och koppla bort det vardagliga. Saknar mina fina där hemma nåt otroligt redan men en vecka går fort. Idag ska vi ut och bila så nu är det slut på lugnet, tycker det är fruktansvärt ångestladdat att åka bil på de små bergsvägarna här och är totalt livrädd men samtidigt vill vi ju ut och se lite annat än kvarteren runt hotellet såklart. Bara att bita ihop, haha! Happy friday people!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela