doowop

Kap Formentor

Publicerad 2015-07-31 22:46:35 i Foto - Resor,



Idag har vi som sagt också bilat runt på ön och tittade bland annat på utsikten från vägen till Formentor. Vi vände dock med några kilometer kvar till fyren då vägen blev så smal och slingrig att det enda man såg var stup och ond bråd död, haha! Nu har vi nyss varit ute och ätit en mumsig paella och jag sitter i lobbyn och chattar med Sebbe. Ska alldeles strax gå upp på rummet och lägga mig, är så vansinnigt trött hela dagarna! Kroppen har checkat ut. Otroligt skönt med semester❤️

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2015-07-31 22:54:41

Skicka över det där vädret till Sverige! ;)

Jag tänkte passa på att höra om du skulle vilja hjälpa mig lite då jag är med i en tävling.
Det enda du behöver göra är att följa den här länken och sedan rösta på mitt bidrag.

http://omslagstavling.sportfiskeforum.se/index.php?page=bidrag-191#

Skulle bli superglad. Svara gärna om du har röstat och om vill att jag ska följa dig på bloglovin eller så! :)

Ha en bra kväll!

Postat av: famlafint.blogg.se

Publicerad 2015-08-01 09:45:49

Åh vilken utsikt!

Svar: Ja det är riktigt mäktigt att stå där uppe!😊
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela