doowop

Lifesaver: Coffee

Publicerad 2015-06-29 12:27:37 i Foto - Mat & bakverk,

Happy monday peeps! =) Började dagen med fruksot framför Nyhetsmorgon och tog sedan en joggingtur. Det kändes som att jag flög fram de första kilometrarna, höll ett mycket bättre tempo än jag först trodde så då blir man extra sporrad. De sista kilometrarna var desto tuffare och jag fick kriga med mitt psyke men är sjukt nöjd med min runda! Åkte sedan och handlade, är så sugen på fisk så fixade sesampanerad hajmal med färskpotatis, ärtor och sallad till dagens matlådor. Kvällen ska nämligen spenderas på jobbet och då gäller det att planera! Nu dricker jag mitt älskade förmiddagskaffe innan det är dags att bege sig ut i regnet och hoppa på cykeln mot sjukhuset. Ärligt talat, vad hade jag gjort utan kaffe? Evig kärlekshistoria ♥ Haha!
 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2015-06-29 15:09:25

Mums!

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-06-29 20:20:01

Mums!

Postat av: ISA

Publicerad 2015-06-30 14:43:15

haha amen to that girl! helt med dig där ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela