doowop

Mamma

Publicerad 2015-05-31 23:08:09 i Vardagligt,

Detta är fortfarande min absoluta favoritbild av min älskade mamma. Mitt i ett skrattanfall i Oslo, kommer aldrig glömma just det ögonblicket, fångat i en bild. De senaste åren har varit tuffa för familjen och framförallt för mamma. Men det kommer något gott ur varje motgång och vår relation blir starkare och starkare för varje dag som passerar. Jag hoppas innerligt att jag får många fina år tillsammans med min mamma så att jag får lära känne henne ännu bättre. Jag älskar dig. Kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela