doowop

Just chillin'

Publicerad 2015-11-26 21:37:20 i Vardagligt,

Har en riktigt skön hemmakväll här alltså. Är så vansinnigt trött för att jag inte är riktigt frisk och sover dåligt. Släpade mig till jobbet ändå och har haft utbildning hela dagen. Var och provkörde en bil efter jobbet innan vi handlade och käkade middag. Nu tittar vi återigen på Bones, käkar pepparkakor med ädeolost och gosar med Vilda. Pillar dessutom de sista av bilderna som fotades på scenen under Chess. En kväll helt i min smak ♥
 

Kommentarer

Postat av: Maria Larsson

Publicerad 2015-11-27 07:11:17

Hoppas du blir frisk snart ^^

Svar: Tack så mycket! :)
Johanna E

Postat av: ERCI

Publicerad 2015-11-29 14:41:41

Sötisar, ha en toppendag! kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela