doowop

Focus

Publicerad 2015-09-30 22:08:33 i Foto - Övrigt,

Hej på er! Har flängt fram och tillbaka hela dagen och är alldeles slut nu! Började dock dagen förstklassigt med en fika tillsammans med min fina Cecilia, vilken vardagslyx ♥ Efter det har det varit ärenden, klädprovningar, handling och matlagning i full fart. Det börjar falla på plats och det är dags att börja bocka av todo-listan för kostymen, spännande! Eftersom jag ändå behövde prata med några ensemblemedlemmar så passade jag på att fota lite när de dansade, kommer mer bilder så småningom. Inte superlätt att få till snygga bilder i en mörk bunker med lysrör men kul med lite utmaningar :-)
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2015-09-30 22:37:01

Härligt :D!

Svar: Ja, superkul att se den andra repa! :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela