doowop

A deep breath

Publicerad 2016-08-30 21:30:40 i Foto - Natur, Vardagligt,

Hej på er! Vilken fin dag jag har haft! Var ute och gick, tittade på naturen, drack kaffe på en klippa vid vattnet och pratade med Anna i över 3½ timme. Så underbart! ♥ När jag kom hem gjorde jag pizza till middag samtidigt som Sandra och Nellie kom förbi. Sedan åt vi kladdkaka med glass, gosade med en pigg och halvgalen 8-månaders och kollade på Idol. Nu ska jag kika igenom bloggarna medan Sebbe kollar på The night manager. Det är snart dags att sova, har en galet lång dag framför mig imorgon, först skolan från 9-16 och sedan jobb från 17-02, puh! Men det ska nog gå bra :) Sov så gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela