doowop

Every moment is preciuos

Publicerad 2016-08-31 14:41:45 i Vardagligt,

Lite bilder från kvällen igår :) Nu är jag nyss hemkommen från Högskolan Väst (Trollhättan) efter första dagen på kursen Akutsjukvård - Avancerade medicinska bedömningar. Det kommer säkert bli en bra och lärorik kurs, vi kunde sluta lite tidigare idag vilket jag är grymt tacksam för då jag ska jobba 17-02 idag och gick upp 06.15 i morse. Jag ska unna mig en powernap nu och sedan plugga en stund innan jag måste packa ihop mig och åka till jobbet. Mer spännande än så är inte min dag idag, haha! Hoppas ni har en fin onsdag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela