doowop

This and that

Publicerad 2016-08-13 21:18:46 i Foto - Festligheter, Vardagligt,

Goder afton i stugorna :) Dagen har gått i ett, först rep med AMTS, sedan ett besök hos massören och middag med lillasyrran. Läste ur min bok när jag kom hem och tog sedan en mycket blöt långpromenad med hunden, hon var inte speciellt glad på mig när vi kom hem, hon hatar att bli blöt... Nu har jag börjat välja ut bilder från bröllopet jag fotograferade igår. Det var dessvärre ganska mörkt inne i kyrkan så jag fick jobba med höga ISO-tal men vad sjutton ska man annars göra? Jag hade inte heller tackat nej till en snabbare autofokus på objektivet jag använde mig mest av men man kan inte få allt. Ser i alla fall att det finns en hel del användbara bilder, puh! :) Nu ska jag kila upp till lillebrorsan och äta middag/godis och se på film. När hände det senast liksom..? Hoppas ni får en fortsatt fin lördagskväll :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela