doowop

50 shades of grey

Publicerad 2016-12-09 13:24:29 i Vardagligt,

God middag! Här rusar tiden förbi, det har varit några tuffa kvällar på jobbet denna veckan. Inatt var jag hem runt halv 3-snåret men var både för uppjagad och samtidigt för trött för att orka gå och lägga sig. Resultatet blev att jag låg och kollade på serier till klockan 5 i morse och när jag väl hade krupit ner kändes det som att det gick 5 minuter innan det var dags att gå upp igen, hua! Har varit ute med hunden, ätit frukost och druckit kaffe. Nu ska jag ta ta i att måla färdigt första strykningen i köket. Jag borde verkligen gå ut på en långpromenad och fånga en skopa dagsljus lite senare för jag är så trött. Problemet är bara att det inte ens är ljust ute mitt på dagen för tillfället. Dagarna är så vansinnigt gråa och grått blir mitt sinne. Det hade bara behövts ett par timmar sol så blir allt förlåtet. Någon, snälla hör mina böner! Fikade i alla fall med godingarna ovan igår och det var välbehövligt med ett litet avbrott mellan jobb och renovering, har inte gjort så mycket annat de senaste veckorna. Hoppas ni får en fortsatt fin fredag babes :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela