doowop

Fredagsfika

Publicerad 2016-12-16 12:31:56 i Foto - Mat & bakverk,

God förmiddag gott folk! Grå dag och grus i ögonen men det är okej. Det är fredag och jag ska spendera kvällen på jobbet men sedan väntar 2 dagars ledighet tillsammans med nära och kära, fab! Nedräkningen har börjat, endast en arbetsvecka kvar innan jul och sedan ska jag vara ledig i 11 hela dagar, woohoo!! Längtar löjligt mycket efter några lata dagar. Jag menar helt superlata. Skogspromenader, läsa böcker, kolla serier, sova erftermiddagslur och baka, wiiiiee!♥ Idag firar jag i alla fall in helgen med en saffransbulle till kaffet, yum! Hoppas ni får en riktigt fin fredagskväll :)
 

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2016-12-17 13:40:15

gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela