doowop

Saffransbullar med hasselnötsfyllning

Publicerad 2016-02-03 10:36:22 i Foto - Mat & bakverk, Recept - Bullar,

God morgon gott folk! Den lilla marodören väckte mig 07.30 imorse och ville kissa. Det regnade och blåste fortfarande ute då så jag sov ett par timmar till. När klockan sen ringde sken solen från en blå himmel och nu när jag har druckit upp mitt kaffe ska jag packa picknick-väskan för jag och Lisa ska ut i skogen. Men mig har jag bland annat dessa bullarna som jag velat testa ett tag (är ju lite smått tokig i saffran). De är goda men inte fantastiska, fyllningen blev liiite för söt för min smak. Tycker ni att de verkar spännande så hittar ni receptet --> HÄR 
Hoppas ni får en fin lille-lördag :)
 

Kommentarer

Postat av: Emma -Merakibeauty.se

Publicerad 2016-02-03 10:49:03

åh mummss :)

Postat av: Katte

Publicerad 2016-02-03 11:04:39

Såååå avis! Sitter fast på jobbet å vill bara uuuuut!! Njut för mig med!

Svar: Klar jag njuter för dig med!! :D
Johanna E

Postat av: sandra

Publicerad 2016-02-03 11:20:37

åh gott!

Postat av: Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar

Publicerad 2016-02-03 11:41:47

Så gott :)

Postat av: Flisan

Publicerad 2016-02-03 12:43:58

Mums :D

Postat av: Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Publicerad 2016-02-03 20:09:45

Mums vad gott:)

Svar: Riktigt goda! Och fina :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela