doowop

Specks of gold

Publicerad 2016-02-29 11:46:07 i Vardagligt,

God morgon på er :) En helt överlycklig tjej här! Lyckades somna samtidigt som Sebbe igår och har sovit gott hela natten, när klockan ringde gick jag upp på första signalen och nu har jag ätit frukost och är redo för att plugga X antal timmar framöver. "Överlycklig?" tänker ni nu men jag har alltså lyckats vänta tillbaka dygnet efter helgens nattjobb utan komplikationer. 1-0 till god sömn, yaaj! Haha!
 
Bilderna ni ser är från min eftermiddagspromenad igår. Var helt magiskt väder ute, allt färgades guldgult av den sjunkande solen. Älskar att låta benen bära mig på okända marker. Sinnena vaknar och man upplever helt nya saker. Doften av smältande is, solvarmt gräs, nybakt bröd, sågspån och vår, underbart! Det ska spricka upp lite senare idag med så nu ska jag plugga som en galning, sista minuten-piskan viner bakom ryggen igen, haha! Lär mig aldrig ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela