doowop

Dottie by Edblad

Publicerad 2016-01-14 21:05:00 i Mode,

Lite fler julklappar från Edblad, sjukt svårt att fota smycken men fick dessa superfina örhängen av lillebror. De är likadana fast de ena i stål och de andra i rosé. Perfekt vardagssmycken då jag inte vill ha några örhängen som går att fastna i när jag jobbar. Hoppas ni har en lugn och skön kväll! Själv är jag på jobbet och sliter men pengarna ska ju in. Längtar till imorgon då jag går på ledigt inför helgen coh ska baka en massa. Hörs mer då :-) 
 

Kommentarer

Postat av: Paulina Holmberg

Publicerad 2016-01-15 08:44:40

Superfina! Aldrig hört talas om Edblad innan :)

Svar: Tack! Åh! Mina favoriter! Så enkla och snygga smycken, rekommenderar verkligen att du tar en kik i deras webshop! :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela