doowop

Glow Ring double

Publicerad 2016-01-21 14:10:46 i Mode,

Denna fina ring i stål från Edblad fick jag av lilla mammi i julklapp, har använt den flitigt sedan dess. Eftersom jag inte får ha smycken på nmig när jag jobbar glömmer jag lätt bort att ta på mig smycken på fritiden också, lite tråkigt men jag försöker bättra mig!
 
Började dagen med en iskall promenad med Vilda, frukost hos mamma och kaffe & semla på Café Claras tillsammans med Lisa J, Henric, Lisa M och Johan. Annelie tittade in en stund med, så mysigt med ett stammiscafé! :-) Nu är jag hemma och äter lite lunch innan jag ska knata iväg till jobbet för sen kväll. Håller tummarna för att det blir en någorlunda lugn kväll så får ni andra njuta av det fina vädret så länge! :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela