doowop

Långeman

Publicerad 2016-01-31 12:39:00 i Träning&hälsa,

Den här övningen har jag verkligen fått upp ögonen för det senaste! Fick ju en pilatesboll i julklapp och övningen är guld för en spänd kropp. Den kommer från PT-Fias senaste bok och används flitigt här hemma. Kan riktigt känna hur spänningarna släpper och ofta blir jag lite yr en stund efteråt men ooh så skönt det är att ligga där och sträcka på kroppen och bröstet en liten stund. Rekommenderas verkligen! Sebastian är halvglad över den blå pilatesbollen som ligger i vardagsrummet både i tid och otid men lite då och då låser jag åtminstone in den i förrådet några dagar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela