doowop

Matinspiration

Publicerad 2016-01-29 18:30:12 i Recept - Vegetariskt,

Jag är ju, som en del av er vet, inne i ett riktigt bakflow. Vill baka något litet helst varje dag. Detta är i längden varken billigt eller nyttigt och Sebastian tyckte jag skulle bli lite mer intresserad av att laga mat istället, haha! Har i alla fall tagit till mig lite av det han sa och har lagat mat 3 gånger denna veckan vilket är ganska mycket för att vara jag. Nu senast lagade jag denna vegetariska rätt som heter Shakshuka, hittade inspirationen hos denna fenomenala bloggerska och både jag och Sebastian blev riktigt nöjda med resultatet. Kanske något att testa om ni inte bestämt vad ni ska äta ikväll? Ett enkelt, nyttigt, vackert och spännande recept. Följ bara länken så hittar ni receptet --> HÄR
 
Snart dags för en annan att åka till jobbet. Trevlig helg på er! :)
 

Kommentarer

Postat av: Isabella

Publicerad 2016-01-29 21:43:13

alltså det ser sååå gott ut! :D

Postat av: Nike - inredning, trender och studentliv

Publicerad 2016-01-30 11:25:10

Jaa, ser verkligen jättegott ut! Och mer vegetariskt vill jag ju äta. Tack för tips :D

Svar: Det var spännande att testa något nytt så shoot säger jag! :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela