doowop

Tortano men mozarella och prosciutto

Publicerad 2016-01-23 16:33:00 i Recept - Bröd,

Bakade detta goda och matiga bröd med min nya bakmaskin igår (yaay!). Körde efter Leila Lindholms recept men ingen av oss här hemma gillar oliver så vi sket i dom. Det blev fluffigt och gott men vi insåg båda två att det skulle behövas någon ersättare för oliverna (ironiskt...), jag funderade på soltorkade tomater kanske? Det är ju gott till skinkan och mozarellan i alla fall :) Istället för att skriva av hela receptet så är det bara att klickan på länken som leder till originalreceptet --> HÄR!
 
Happy baking people! :)
 

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2016-01-23 19:13:16

Åh vad gott!

Svar: Supergott blev det! :) Rekommenderas verkligen! :)
Johanna E

Postat av: Emma Grann Fotografi

Publicerad 2016-01-23 19:55:34

Men ååh vad gott!!

Svar: Riktigt smarrigt blev det! :)
Johanna E

Postat av: JoJo

Publicerad 2016-01-24 20:04:33

men åh vad gott!! :D nu blev jag ju hungrig! haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela