doowop

Sleep in

Publicerad 2016-07-27 10:28:07 i Vardagligt,

Godmorgon :) Här tog vi lite sovmorgon och åt sedan frukost framför Nyhetsmorgon. Och med "vi" menar jag mig och Vilda för Sebbe är på jobbet några timmar idag. Nu ska vi ut och gå en sväng innan det är dags att ta tag i dagen. Massor att göra idag och målet är att allt vi inte behöver de närmaste dagarna ska vara nerpackat. Jag ska packa en reväska med kläder och en neccissär och resten ska köras till antingen förrådet eller vårt tillfälliga boende, allt för att slippa onödig stress på söndag då resten av flyttlasset går. Det är skönt att vara ute i god tid. Hoppas ni får en riktigt fin dag :)
 

Kommentarer

Postat av: Veronica Möller

Publicerad 2016-07-28 15:05:21

Åh vad skönt med sovmorgon ibland! Och så söt hund. :) Kraaamizar ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela