doowop

Costume planning

Publicerad 2016-06-28 22:14:31 i Alingsås Musikteatersällskap,

Hej på er! Timmarna bara flyger förbi, efter jobbet var det uppstartsmöte med kostymgruppen. Jag håller i de administrativa trådarna coh Jossan kommer ha huvudansvar för det konstnärliga arbetet. Otroligt kul att vara igång med hela gruppen, plocka fram tyger och börja dela upp arbetet. Efter mötet var jag i stallet och tittade till hästarna, hälsade på lillebror som pressar ensilagebalar nere vid sjön. Så vackert i kvällssolen med den glittrande sjön i bakgunden! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela