doowop

Girls night

Publicerad 2016-06-29 22:41:42 i Vardagligt,

Hej på er, redan kväll här! Efter jobbet var jag iväg med Vilda för ett ärende innan jag tittade till pållarna. Sedan blev jag upphämtad av tjejerna och åkte till Göteborg för middag hos Lina. Det är galet men alltså 4 av oss 5 jobbar skift och det är svårt att få till en kväll då alla kan, det är alltså nästan 1½ år sedan vi sågs alla fem. Vi har ätit tapas, pratat och skrattat en massor, mina goa tjejer ♥ Nu blir det ett avsnitt OITNB innan vi ska sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela