doowop

Swayin' hay

Publicerad 2016-06-29 07:31:25 i Foto - Natur, Vardagligt,

Godmorgon :) Några bilder från åkern där lillebror pressade rundbalar igår. Så vackert! Startade morgonen med en kopp kaffe framför nyheterna. Det händer så mycket fruktansvärda saker i världen, blir ledsen i hela själen när jag hör vad människor råkar ut för, bara för att någon bestämmer sig för att göra någon illa :( Nu måste jag ut med vovven så jag inte kommer för sent till jobbet. Så konstigt att vi alla är en del av samma värld och jag sitter här och har det så bra. Var rädda om er ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela