doowop

Birthdays och bathing foam

Publicerad 2016-03-30 21:50:46 i Foto - Djur,

Hej på er! Blev en lång dag på jobbet idag, var inte hemma förrän 17 trots att jag började kl 7 i morse, puh! Har varit ute och grattat min farbror som fyller 50 år idag, hängde med kusinerna någon timme, fick smörgåstårta och drack kaffe. Mysigt att prata med min farbror och hans Lena. Är verkligen en helt annan sak nu när jag blivit vuxen och jag älskar det! Landade i soffan för en liten stund sedan tillsammans med Sebbe och en väldigt gnällig hund.... Men hon är söt ändå, hehe! Ska snart unna mig en lång och varm dusch med massa go duschcreme och peeling för att mjuka upp musklerna och återfukta huden ordentligt, vardagslyx! 
 

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2016-03-31 21:27:16

Fin hund.

Svar: Tack så mycket! :)
Johanna E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela