doowop

Full speed ahead

Publicerad 2016-03-29 22:34:12 i Vardagligt,

De sista bilderna jag tog på Göteborg Horse Show i helgen, tog dessvärre inte med min stora kamera så kvalitén på bilderna är ju inte direkt på topp men det är kul att ha lite bilder ändå. Tjejen med svenska flaggan är dessutom Alingsåsare som jag hopptränat med i flera år innan hon bokstavligt talat sadlade om och började med gymkhana. Sjukt kul att hon ridit på landslagsnivå i säkert 8-9 år redan! :) 
 
Har spenderat hela den här dagen med seminarium och reflektion i skolan och när jag kom hem var jag helt slut. Sebbe är lite krasslig med så vi har bara myst i soffan framför Daredevil igen. Energin har bara tagit slut. Så är det vissa dagar, det är bara att acceptera. Det blir bättre en annan dag. 
 

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2016-03-30 07:01:35

Hej! Jag läser din blogg och det hade varit jätteroligt om du ville läsa min blogg för jag har inte så många läsare! kommentera gärna min blogg!

Postat av: Olivia

Publicerad 2016-03-30 07:01:37

Hej! Jag läser din blogg och det hade varit jätteroligt om du ville läsa min blogg för jag har inte så många läsare! kommentera gärna min blogg!

Postat av: Madeleines.se - Mamma & Fotograf

Publicerad 2016-03-30 10:07:33

Eller hur! Det blir så mycket godis oavsett runt påsk och i alla påskägg från släkten, så bra att fylla ut med lite annat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela