doowop

Halloumisallad

Publicerad 2016-03-13 20:33:57 i Recept - Vegetariskt,

Hej på er! :) Älskar lediga söndagar! Sovmorgon, kaffe i soffan, fika på Claras med vänner som kommer och går, middag i lugn och ro, kaffe och en lång, lång pratstund om det tuffa och det härliga i livet med en fin vän. På väg hem handlade jag i godan ro innan det blev kvällsmat med min fina sambo ♥ Blev dessutom en spontan veggo-middag idag, pluspoäng till oss ;) Kokade lite bulgur, gjorde sallad på isberg- & ruccolasallad, solroskärnor, gurka, coctailtomater, avocado, rödlök, solroskärnor och stekt halloumi. Smör- & vitlöksstekte dessutom lite bröd att ha till. Så himla gott!! 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Publicerad 2016-03-14 10:08:02

Favorit salladen :D
Många kramar från Hanna <3

Postat av: Isabella

Publicerad 2016-03-14 13:22:28

det ser supergott ut!! :)

Postat av: a n n i k a

Publicerad 2016-03-14 18:09:32

Gott!

Postat av: Linnea Aurora

Publicerad 2016-03-15 17:22:06

Åh, ser så gott ut! Älskar halloumi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela