doowop

Inspirationskällor

Publicerad 2016-03-07 07:31:00 i Inspiration,

Såhär års smyger sig lätt en känsla av frustration och trötthet över mig. Inspirationen sinar på alla plan (har inte ens plockat fram kameran för att knäppa av några vardagsbilder den senaste veckan) och allt känns bara lite allmänt hopplöst. Jag vet med mig att den känslan kommer ge vika så snart våren, ljuset och värmen från solen börjar tina allt som är vintertrött men till dess vill jag dela med mig av några av mina absolit största inspirationskällor. Jag har samlat bloggar i flera kategorier som på ett eller annat sätt få mig att glömma det gråa luddet och kliva in i någon annans värld för en liten stund:
 
PT-Fia - Hälsoinspiration när den är som bäst! Om att vara i balans, göra saker för sin egen skull, äta hälsosamt och men också kanelbullar, långa frukostar och må-bra-träning. En fantastisk inspiratör!
 
Anja Forsnor - Hälsosamma recept, kloka tankar, lyxiga frukostar och allmänt skön stämning.
 
My Kitchen Stories - Helt fantastiska bakverk, inspirerande recept, vackra bilder och massa ögongodis!
 
Jonna Jinton - Magiska naturfotografier, konstnärlig kretivitet, färgfläckar, raggsockar och livet på landet ♥
 
Fashionablefit - Träninginspiration, snygga träningskläder, sunda tankar om kost och träning, helhetstänk och tjejpepp.
 
Nevnarien - Magiska fotografier, mycket kreativitet, en förmåga att alltid hitta ljus till ett fotografi och vacker sagokänsla.
 
Emma Grann - Vackra motljusporträtt, kreativa modellfotograferingar och miljöer som visar Sverige från sin bästa sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela