doowop

Slutspurt

Publicerad 2016-05-31 09:57:10 i Vardagligt,

Godmorgon! Lika svårt att vakna i morse som alla de andra dagarna men det hjälper att vovven vill ut smått panikartat så fort klockan ringer första gången. Jag hade en superbra eftermiddag igår, sprang förvånandsvärt långt på backiga Hjortgården och jag blev sjukt stolt över mig själv. Lagade fisk till middag och Sebastian sa att det var den godaste fiskrätt jag lagat, woohoo! Sen tog vi en långpromenad i  solen med vovven innan vi tittade på ett pat avsnitt av Elementary. Bra kväll helt enkelt! Nu ska jag ner på stan och träffa Stina för plugg, plugg, plugg! Efter idag är jag helt upptagen fram till tentan på torsdag så idag ska allt sitta. Hoppas ni får en fin dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela