doowop

Monday check in

Publicerad 2016-11-21 07:16:00 i Vardagligt,

Godmorgon! :) Måndag morgon, ny vecka, ny kula, nya äventyr. Veckan som kommer är galet fullbokad med alla möjliga sorters aktiviteter, alla inbokade sedan länge. Idag ska jag först till jobbet, direkt därefter ska jag till Eva tillsammans med Stina för att plugga och gå igenom en del saker inför kursen vi ska på tillsammans i veckan. Därefter ska jag till Sandra tillsammans med Malin, Sara och Maja för middag. Ett superroligt initiativ som jag hoppas kunna gengälda efter nyår någon gång. Hoppas ni får en riktigt fin start på veckan gott folk :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela