doowop

Pine trees

Publicerad 2016-11-29 13:24:38 i Foto - Djur, Foto - Natur,

Några bilder från min och Vildas morgonrunda i morse, har hittat en liten stig som bara är några 100 meter lång, perfekt :) Älskar att det är så mycket tallar här, jag kan inte riktigt sätta fingret på det men jag tycker tallar är så vackra! Jag är fortfarande hemma från jobbet, har verkligen varit dunderförkyld. Jag är på bättringsvägen men kroppen orkar inte många knop ännu. Sover fram till lunchtid och ligger sedan mest i soffan till Sebbe kommer hem. På kvällarna gör jag något lätt här i huset, t ex målar lister så vi kommer framåt. Sebbe får ta allt som är lite tyngre, rättvis fördelning :P När vi ska lägga oss och sova är jag så trött så ögonen nästan trillar ihop, det är ovanligt för att vara mig men ganska skönt, jag är inte bortskämd med att somna fort annars, tack och bock! Hoppas ni alla har en fin tisdag :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Veronica Möller

Publicerad 2016-12-01 14:37:24

Härliga bilder! :) Kraaam ♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela