doowop

The end of an era

Publicerad 2016-11-27 09:38:47 i Vardagligt,

Då var det dags för en ny era i livet. Vi har gjort ett gästspel på min barndomsgård och jag har älskat varje minut av det. Mitt himmelrike på jorden där jag fått uppleva så mycket fint. Sebastian har också trivts bra där, vilket gör mig väldigt glad. Vem vet, kanske blir det inte sista gången vi bor i dom trakterna. Men nu är det dags att ta klivet in över tröskeln till vårt alldeles egna hus på riktigt, inatt har vi sovit i huset för första gången. Spännande, pirrigt och mysigt! :) Igår kväll blev vi våldgästade av familjen Virkberg/Lundin och Johan, åt glass, tände en brasa i kakelugnen och la oss tidigt, underbart ♥
 


 

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2016-11-27 14:23:21

ÅH! eget hus alltså!? grattis! gud så mysigt och roligt. Då ka n du gå loss med inredningen, haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela