doowop

The strength of sunlight

Publicerad 2016-10-02 10:48:34 i Vardagligt,

God förmiddag! :) Igår var det 1:a oktober och när solen kom till uteplatsen på baksidan satt jag där en lång stund och läste men en filt över benen, helt underbart att det går att göra det såhär långt in på hösten! Dessutom med en bit av pappas äppeltosca-kaka men äpplen från trädgården, mm! Nu ska jag snart ut på en promenad med Lollo följt av en kopp kaffe innan det blir lite klädprovningar och rep. Dessutom bara måste jag sätta igång med min studieuppgift som ska vara klar på onsdag morgon, "sista minuten" borde vara mitt mellannamn... Hoppas ni får en riktigt fin söndag! :)
 

Kommentarer

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2016-10-02 10:57:04

Det låter ju otroligt höstvackert allting :D Till och med studiestress låter lite härligt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela