doowop

About my sunday

Publicerad 2016-09-04 20:43:12 i Foto - Övrigt, Vardagligt,

Hej på er! söndag kväll och i vanlig ordning har jag njutit för fulla muggar av min lediga söndag, jag älskar söndagar!! Har haft med mig kameran, häng med:
Käkade som sagt nybakt bröd i solen till frukost, mmm...
 
När Sebbe åkte till stan passade jag på att ta ett dopp i det blå, sola mig torr och läsa en stund på stranden.
 
Det blev lyxmat till söndagmiddag idag för att någon (typ jag...) inte orkade laga mat... ;)
 
Jag började bläddra så smått i en bok jag sett fram emot att läsa länge, Anja Forsnors En god morgon!
 
Jag hängde tvätten ute i trädgården och satt där och myste medan Vilda tassade omkring i trägården och Sebastian klättrade i träd för att såga ner döda grenar, livet på landet ♥
 
Sedan åkte jag hem till farmor för att ge henne en spruta. Hon har precis kommit hem från sjukhuset efter en operation och det är klart jag ställer upp och hjälper till med det då det känns tryggast för henne :)
 
Nu tittar vi på TV och myser i soffan medan mörkret faller utanför fönstret. Hösten kryper verkligen närmare och närmare och då är det guld värt när det plötsligt dyker upp en solig och varm sensommardag. Hoppas ni har haft en fin helg och känner er redo för en ny vecka! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela