doowop

London - Day 3: Part 2

Publicerad 2016-09-24 10:28:00 i Foto - Resor,

Eftersom vi hade kanonväder sista dagen i London fortsatte vi promenera och när klockan slog 2 på dagen har vi redan gått 15 000 steg, puh! Vi promenerade genom St. James Park, tog en toast och åt glass i parken, gick vidare mot Buckingham Palace och tittade på en massa vackra fåglar. Därifrån gick promenaden vidare mot Westminister där vi ställde oss och beundrade den mäktiga kyrkan en lång stund. Helt fantastiskt arkitektur! Det är ganska överväldigande att tänka sig att någon har stått och huggt ut alla dekorationer i sten och sedan satt ihop dom till denna enorma byggnad! Vi gick vidare hela vägen ut till Elisabeth Clock Tower (Big Ben) och London Eye innan vi var tvugna att vända hemåt och bege oss mot flygplatsen. Jag fick verkligen mersmak och skulle vilja åka tillbaka till London med Sebbe, det är en fantastisk stad med en härlig puls! 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2016-09-24 10:37:32

Härliga bilder...du får mig verkligen att vilja åka dit!☺

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela