doowop

No shadow of a doubt

Publicerad 2016-09-08 21:35:39 i Vardagligt,

Hej på er! Både jag och Sebbe fick jobba över idag och ingen av oss var hemma före kvart i sex. Jag köpte med mig pizza till middag som vi åt på uteplatsen. Efter middagen tog jag en powernap i loungesoffan i trädgården, helt underbart! Vi har det så bra här i vårt lilla torp ♥ Jag har packat det mesta inför i morgon (jag har nog glömt säga det men jag ska till London med mamma över helgen), kamerabatterierna ligger på laddning och jag pysslar med lite bilder jag tog tidigare ikväll. Vi har krupit ner i sängen och kollar på serier igen, en riktigt mysig vana vi lagt oss till med det senaste :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna E

Hej & välkomna! Jag är en 25-årig sjuksköterska som lever i en småstad i västsverige tillsammans med sambo och vovve. Här får ni följa med både vardag och helg för en liten glimt av min verklighet. Känner extra glöd för musikal, bakning, skogen & foto. Enjoy! Kontakt: [email protected] Instagram: johannamaer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela